Companie

Viziune

Prin vinurile şi vinarsurile pe care le oferă, Vincon Vrancea va deveni până în 2020 alegerea numărul 1 a consumatorilor.
Investind continuu în oameni, inovând şi dezvoltând sustenabil şi profitabil compania, echipa noastră de profesionişti vă cultivă pasiunea pentru excelentă, dovedind că suntem UN CARACTER APARTE!

Misiune

Din întinse podgorii: în fiecare zi, cu orice prilej, pentru fiecare gust, în toate casele prin vinuri şi vinarsuri alese produse în România, descătuşăm sufletele, aducem zâmbete, legăm prietenii, împărtăşim gânduri şi sentimente, suntem ORIUNDE, ÎMPREUNĂ cu clienţii noştri.

Valori

TRADIŢIE - Vincon Vrancea este compania în care transformăm moştenirea trecutului în valorile viitorului: produse diferite şi oameni diferiţi, uniţi printr-un CARACTER APARTE!

DETERMINARE - Avem vii în podgorii renumite, avem vinuri medaliate şi oameni de calitate! Avem resursele, cunoştinţele şi încrederea necesare pentru a ocupă primul loc pe podiumul performanţei.

SOLIDARITATE - Puterea organizaţiei vine din capacitatea noastră de a face front comun în faţă oricărei provocări.

RESPECT - Respectul acordat clienţilor, partenerilor şi angajaţilor este fundamentul pe care construim încredere şi notorietate.

Vincon Romania

Vincon Romania este unul din marii producători de vin, băuturi spirtoase şi oţet din România. Fondat în anul 1949, Vincon Romania a fost privatizat în 1999 şi de atunci Luchi Georgescu este acţionarul majoritar şi Preşedintele companiei.

Compania deţine 1500 de hectare de vie în podgoriile Odobeşti, Coteşti, Panciu şi Huşi, 11 ferme viticole, 10 crame, 3 platforme industriale pentru condiţionarea şi îmbutelierea vinului, a băuturilor spirtoase şi a oţetului, dar şi trei depozite. Din aceste podgorii, societatea produce vinuri de calitate superioarã din soiurile: Feteascã Albã, Feteascã Regalã, Riesling, Sauvignon Blanc, Muscat Ottonel, Merlot, Cabernet Sauvignon, Pinot Noir, Feteascã Neagrã, Tãmâioasã Româneascã şi Busuioacã de Bohotin.

Vincon Romania are unele din cele mai rafinate crame din ţară şi portofoliul companiei acoperă toate segmentele de consum, motiv pentru care deţine un procentaj echilibrat in toate categoriile.

Crama Beciul Domnesc, cea mai mare vinotecă profesională din România, deţine peste 100,000 de sticle de vin, cele mai vechi datând din 1949. Crama fondată în timpul domniei lui Ştefan cel Mare a fost renovată între 1834 - 1839, în perioada domniei lui Mihail Sturdza, este acum monument istoric.

Crama Paradis, cunoscută datorită rezervei de distilat de vin, este cea mai mare din Sud-Estul Europei, adăpostind peste un milion de litri de distilate de vin cu vechimi cuprinse între 12 şi 35 de ani.

Vincon este singura companie din România care poate oferi o colecţie remarcabilă de vinuri începând cu vinuri noi până la vinuri învechite şi maturate timp de peste 60 de ani. Compania are vinuri obţinute prin metode tradiţionale de vinificaţie dar şi vinuri obţinute prin cele mai moderne tehnologii. Diversitatea produselor noastre este esenţa de bază a caracterului nostru unic şi este baza solidă de notorietate a companiei noastre.

Segmentul vinurilor de top, super premium, e reprezentat în portofoliul Vincon de două game de vin:

Comoara Pivniţei (Cabernet Sauvignon şi Merlot, Pinot Noir, Tămâioasă Românească, Fetească Albă, Sauvignon Blanc)

Oenoteca (Fetească Regală, Muscat Ottonel, Merlot, Pinot Noir, Cabernet Sauvignon) - colecţii de vinuri învechite

Segmentul vinurilor premium şi super-premium este completat în portofoliul Vincon Romania de Rose Verite, Rose Far Niente, Beciul Domnesc Grand Reserve, Egregio, Ambrosio şi Mirabilis Machina.

În categoria vinurilor roşii, consacrată este gama de vinuri Beciul Domnesc (Fetească Neagră şi Cabernet Sauvignon, Merlot, Pinot Noir şi Riesling de Rhin, Feteasca Albă, şi Sauvignon Blanc, Muscat Ottonel şi Rose).

Printre cele mai cunoscute şi consumate vinuri produse de companie putem menţiona Galbena de Odobeşti, Proles Pontica, Premiat - Eticheta Neagră şi Muscatel.

Compania produce deasemenea trei branduri de vinars de o calitate de top. Vinarsul JAD, învechit timp de 28 de ani în crama Paradis, Mioriţa învechit 18 ani şi Mioriţa, 12 ani. Potrivit specialiştilor, JAD este cel mai vechi vinars din România, recunoscut la cele mai prestigioase concursuri, atat locale cât şi internaţionale. Aceste vinarsuri sunt obţinute prin metoda originală de Charantaise, metoda asumată de la dezvoltatorii originali ai vinarsurilor din Franţa, în regiunea Cognac, aceeaşi metodă folosită pentru obţinerea faimosului cognac.

Vincon Romania participă anual la cele mai importante competiţii naţionale şi internaţionale. Aşadar, în 2011 şi 2012, vinurile sale au fost medaliate la: Vinitali, Concours Mondial de Bruxelles, Bucharest International Wine Contest and Vinvest National Wine Contest. Beciul Domnesc, cel mai cunoscut brand din portofoliul Vincon, a obţinut o medalie de aur în 2011 la International Wine Competition, o medalie de argint la Vinvest şi o medalie de argint la Concours Mondial de Bruxelles, Gran Mention la Vinalty 2011 pentru Fetească Neagră în 2009, în timp ce Beciul Domnesc Merlot 2008 a obţinut medalia de argint la Bruxelles în 2011 şi medalia de aur anul acesta la Bucureşti.

În 2011, Beciul Domnesc a fost nominalizat de către Top 300 Superbrands ca unul dintre cele mai populare branduri de pe piaţa românească.

Pe perioada 2008-2011, Vincon Romania a primit un total de 49 de medalii ce atestă calitatea vinurilor şi vinarsurilor. Suntem deasemenea foarte mândri fiindcă România a caştigat 3 medalii de aur la Concours Mondial de Bruxelles în 2012, acordate vinurilor din regiunea Vrancea, două dintre ele fiind produse de Vincon Romania (Muscat - primul an de producţie şi Tămăioasă Romanească). În 2013, Bruxelles World Contest, Vincon Romania a câştigat medalia de aur cu Ambrosio Cabernet Sauvignon.

Cele 3 platforme industriale pentru condiţionarea vinului, alãturi de 3 instalaţii Charente, o cramã de învechire a distilatelor şi 3 linii de îmbuteliere a produselor pe bazã de vin, conferã societãţii VINCON VRANCEA o redutabilã forţã de producţie, ceea ce o distinge net în mediul concurenţial intern.

Modernizarea continuã a tehnologiei şi profesionalismul specialiştilor au adus companiei, dincolo de certa calitate a produselor, recunoaşterea brandurilor şi poziţionarea in topul producatorilor din România.