Egregio si noua identitate Vincon Romania

"Stim ca avem de recuperat mult la capitolul imagine, dar speram ca gama Egregio va reprezenta un pas decisiv spre pozitionarea noastra in topul preferintelor consumatorilor”. Acestea au fost cuvintele optimiste cu care reprezentantii Vincon au inceput evenimentul gazduit miercuri, 20 noiembrie, de restaurantul Stadio, eveniment in care nea fost prezentata cea mai noua gama de vinuri a producatorului din Vrancea. Sunt vinuri pe care Vincon le-a incadrat in clasa super-premium, insa nu sunt destinate sectorului HoReCa, ci consumatorilor care isi cumpara vinul din retail. Si alegerea pare sa fi fost inspirata, pentru ca, din cate ne-au destainuit amfitrionii, Nicu Mateescu, director de vinificatie si Simona Hancu, director de marketing, de la 15 septembrie, data la care a fost lansata gama, si pana la mijlocul lunii noiembrie s-au vandut deja 15.000 de sticle.

Momentan, in gama Egregio sunt comercializate cinci vinuri. Un alb sec – Muscat Ottonel 2012, un alb dulce – Tamaioasa egregio vincon OPD_7188romaneasca 2011 si trei rosii seci – Merlot 2011, Feteasca neagra 2011 si Cabernet Sauvignon 2010, toate trei provenind din cel mai favorabil loc pentru vinurile rosii ale Vrancei, adica din plantatiile de la Cotesti. Din primavara, insa, colectia se va imbogati cu inca trei vinuri, mai precis un Rosé sec 2012 din Cabernet Sauvignon (DOC-CMD Cotesti), un alt Rosé, insa dulce, mai precis Busuioaca de Bohotin 2011 DOC-CMD Husi si un Chardonnay 2013, sec, vin realizat din strugurii uneia dintre cele mai noi plantatii ale Vinconului, cea de la Vartescoiu. Noile aparitii vor avea acelasi pret ca si celelalte cinci, care, pe raft, costa 46 de lei."

Puteti afla mai multe detalii despre Egregio, noul brand Vincon Romania citind aici articolul publicat de Horia Hasnas pe site-ul www.vinul.ro.